Skip to main content
search
0

Nabór do dodatkowego punktu NPP w Powiecie Gryfińskim

61022
By 20 grudnia 2022

Wszystkich radców prawnych zainteresowanych świadczeniem w 2023 roku usług w ramach programu nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu gryfińskiego w dodatkowym punkcie wskazanym przez powiat tj. w lokalizacjach:

  • Chojna, ul. Dworcowa 1, środy w godz. 8.00- 12.00
  • Banie, ul. Skośna 7, czwartki w godz. 9.00 – 13.00
  • Cedynia, Plac Wolności, co drugi piątek w godz. 8.00-12.00

zapraszam do dokonywania zgłoszeń za pomocą formularza zgłoszeniowego „System Obsługi Zgłoszeń do Nieodpłatnej Pomocy Prawnej”.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Nabór rozpocznie się 20.12.2022 r. i potrwa do 27.12.2022 r. godz. 12.00

Terminarz:

Planuje się, iż procedura wyznaczania radców prawnych do udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r. w dodatkowym punkcie NPP w powiecie Gryfińskim będzie odbywać się wg następującego harmonogramu:

  • od 20.12.2022 r. do 27.12.2022 r. do godz. 12.00 – przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych – bieżąca weryfikacja radców w systemie,
  • do 28.12.2022 r. do godz. 12.00 – przesyłanie scanów podpisanych deklaracji na emil: pomocprawna@oirp.szczecin.pl – ze względów epidemiologicznych nie przynosimy deklaracji do Biura OIRP.
  • do 28.12.2022 r. do godz. 14.00 – ustalenie list osób zakwalifikowanych do losowania kolejności świadczenia nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r. w dodatkowym punkcie NPP
  • 28.12.2022 r. godz. 15.00 – losowanie,
  • do 29.12.2022 r. ustalenie ostatecznej listy kolejności świadczenia nieodpłatnej pomocy prawnej na 2023 r. w dodatkowym punkcie w powiecie Gryfińskim – wyznaczenie radców przez dziekana Rady OIRP w Szczecinie

Zasady naboru:

  1. Każdy radca prawny może przesłać jedno zgłoszenie elektroniczne, na wszystkie wybrane przez siebie lokalizacje w ww. punkcie. System nie przewiduje możliwości składania kolejnych zgłoszeń np. w przypadku przeoczenia przez radcę lokalizacji, w której chciałby świadczyć pomoc.
  2. W formularzu zgłoszeniowym należy podać wszystkie aktualne dane osobowe i kontaktowe, które zostaną przekazane powiatom.
  3. Po przesłaniu formularza w ciągu 24 godzin na adres email wskazany w formularzu zostanie wysłany komunikat email z informacją o dalszej procedurze oraz drukiem wygenerowanej deklaracji na wszystkie wybrane lokalizacje. Deklarację te należy wydrukować, podpisać i wysłać w formie scanu na adres email: pomocprawna@oirp.szczecin.pl w zakreślonym terminie.
  4. Zakwalifikowanym do wzięcia udziału w ew. losowaniu może być radca prawny nie podlegający wykluczeniu z przyczyn wskazanych w Regulaminie tylko, gdy przesłał w formie scanu podpisaną deklarację na adres: pomocprawna@oirp.szczecin.pl.
  5. System zakłada przeprowadzenie losowania z wykorzystaniem elektronicznego systemu losowania.
  6. Wyznaczonym do udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej (zastępcą wyznaczonego) w 2023 r. w PNPP działających na obszarze działania OIRP w Szczecinie nie może być radca prawny:
    • prawomocnie ukarany dyscyplinarnie – do czasu zatarcia kary dyscyplinarnej;
    • któremu udzielone zostało ostrzeżenie przez dziekana, o którym mowa w art. 66 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, od którego radca prawny nie odwołał się w terminie albo które zostało utrzymane w mocy przez sąd dyscyplinarny – przez okres roku od upływy terminu do odwołania albo utrzymania w mocy;
    • z którym umowa o udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej, zawarta na podstawie art. 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej , została rozwiązana z przyczyn dotyczących radcy prawnego- przez okres dwóch lat od rozwiązania umowy;
    • który nie dopełnił obowiązku zawodowego radcy prawnego w zakresie doskonalenia zawodowego w ostatnim cyklu szkoleniowym;
    • który w dniu składania deklaracji zalega z opłatami z tytułu składek członkowskich za okres dłuższy niż dwa miesiące.

Zgłoszenia ww. osób będą wykreślane z listy, bez możliwości ponownego złożenia deklaracji. W przypadku wątpliwości sugeruje się zweryfikowanie swojej sytuacji przed wysłaniem zgłoszenia (np. w zakresie zaksięgowania wszystkich opłaconych składek). Wysłanie zgłoszenia przed uiszczeniem ewentualnych zaległości z tytułu składek członkowskich spowoduje otrzymanie wiadomości email z informacją o negatywnej weryfikacji zgłoszenia. Zmiana statusu będzie możliwa tylko w przypadku wpływu na konto lub do kasy OIRP w Szczecinie zaległości najpóźniej w chwili przesłania scanu podpisanej deklaracji na adres email: pomocprawna@oirp.szczecin.pl.

Dziekan Rady
Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie
Przemysław Mijal

Close Menu