Skip to main content
search
0

Udogodnienia dla Kancelarii

5274

Uprzejmie informujemy, że Poczta Polska S.A. oferuje wygodne usługi pocztowe dla prawników wprowadzając elektronizację obsługi przesyłek pocztowych i udogodnienia dla klienta.

Zapewnia kompleksową realizację usług pocztowych – od nadania do doręczenia. Zaproponowane rozwiązania pozwalają na wygodniejsze korzystanie z usług pocztowych oraz zmniejszenie kosztów działalności.

eInfo: odbiór – Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO) w obrocie krajowym stosowane do przesyłek poleconych to wygodna oraz przystępna cenowo alternatywa dla papierowej wersji potwierdzenia odbioru (tzw. żółtej zwrotki). Funkcjonuje ono w oparciu o najnowsze rozwiązania, przy jednoczesnym zachowaniu obowiązujących standardów informatycznych oraz wymagań prawnych i polega na udostępnianiu nadawcy informacji o stanie realizacji doręczenia nadanej przesyłki za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (raport w formacie pdf. Lub xls)

eInfo: doręczenie – Potwierdzenia doręczenia albo zwrotu przesyłki pocztowej w formie elektronicznej w obrocie krajowym to prosty sposób na pełną kontrolę terminu doręczenia albo zwrotu nadanych przesyłek. Usługa wykorzystuje ogólnodostępne kanały komunikacji za pośrednictwem systemu SMS albo e-mail.

Dostęp do usług pocztowych do godziny 24: 00 – możliwość uruchomienia specjalnie dla środowisk prawniczych okienek pocztowych umożliwiających wysyłanie korespondencji z zawartością pism procesowych do godz. 24.

Poczta Firmowa – usługa realizowana dla klientów umownych, w ramach której cała korespondencja wraz z dokumentami nadawczymi zostanie odebrana np. z siedziby firmy (w uzgodnionych dniach i godzinach), a następnie przekazana do wysyłki w urzędzie pocztowym. W chwili obecnej trwają prace nad umożliwieniem nadawania korespondencji przez profesjonalnych pełnomocników bezpośrednio u listonosza.

eReklamacja – od marca br. na stronie internetowej Poczty Polskiej został uruchomiony specjalny moduł do składania reklamacji drogą elektroniczna. Do tej pory klienci mogli składać reklamacje jedynie w formie papierowej. Teraz cały proces odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony.

Internetowa platforma pocztowa do kompleksowej obsługi korespondencji:

  • Neoznaczek – zakup i wydruk prosto z internetu na kopercie, etykiecie lub kartce.
  • Neokartka – tradycyjna (papierowa) kartka pocztowa z życzeniami lub reklamą firmy wprost z komputera lub telefonu.
  • Neolist – korespondencja wysyłana przez internet i dostarczana w formie papierowej.
  • List skanowany – tradycyjna korespondencja w formie elektronicznej Masowe Skanowanie Dokumentów i Archiwum Długoterminowe.
  • eFaktura – kompleksowe rozwiązanie zarówno dla Wystawców jak i odbiorców faktur.
  • Aplikacja mobilna Envelo.
Close Menu