Skip to main content
search
0

Obowiązek doręczeń elektronicznych od dnia 10 grudnia- podstawowe informacje

66150
By 22 października 2023

Koleżanki i Koledzy,

Zwracamy Państwa uwagę, iż od dnia 10 grudnia 2023 r. osoby wykonujące zawody zaufania publicznego (a więc również radcowie prawni) będą miały obowiązek korzystania z tak zwanych e-Doręczeń- aplikacji internetowej pozwalającej na wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej będącej odpowiednikiem rejestrowanej przesyłki pocztowej.
Podstawowe informacje na temat tej funkcjonalności zawarte są na stronie www:

e-Doręczenia – e-Doręczenia – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Zachęcamy również do zapoznania się także z ustawą o doręczeniach elektronicznych oraz opracowaniem Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji Krajowej Rady Radców Prawnych w tym przedmiocie (z zastrzeżeniem, iż opracowanie to powstało w 2021 r., zatem nie wszystkie wnioski tam zawarte mogą pozostawać aktualne):

2021-03-19-Raport-Doreczenia-elektroniczne-2021-final-.pdf (oirp.szczecin.pl)

W niedługim czasie planujemy zorganizować szkolenie z technicznych aspektów zakładania kont w opisanej aplikacji. Pod Państwa rozwagę poddajemy również uczestnictwo w webinarze organizowanym przez Wolters Kluwer w dniu 14 listopada o godzinie 14:30:

e-Doręczenia – co należy wiedzieć przed 10 grudnia? | Wolters Kluwer

 

Close Menu